Reserveren

Handleiding MOIRA reserveringssysteem

Zodra je de contributie hebt betaald als nieuw lid krijg je de handleiding voor toegang tot de Jan Massinkhal en de biljartzaal toegestuurd per e-mail.

Reserveren voor vrije partij of training

Reserveren kun je op elk moment. Dit kan via een app op je telefoon of via de PC.

Je kunt kiezen tussen speeltijden van minimaal 1 uur en maximaal 3 uur aaneengesloten. Leden kunnen in een oogopslag en met enkele klikken hun gewenste trainingsuurtjes reserveren.

Speelgarantie – nooit meer wachten

Heb je een uurtje gereserveerd? Dan heb je de garantie dat je ook daadwerkelijk kunt spelen als je op de vereniging komt. Wachten om te kunnen biljarten is verleden tijd. Hoe mooi is dat!

Reserveren is uiteraard exclusief voor onze leden. Er bestaat een handleiding van het systeem voor het maken van een reservering en annuleren, zie hiervoor.

Beschikbare biljarttafels
  • 4 biljarttafels (2,30 meter)
  • 2 matchtafels (2,84 meter)
Onze openingstijden