Nieuwe leden

Wij hebben nog steeds plaats voor nieuwe leden. Je hoeft beslist niet goed te kunnen biljarten om toch gezellig deze sport te kunnen beoefenen. Dus ook minder geoefende spelers (man/vrouw) kunnen zich aanmelden. Gezelligheid en een gemoedelijke sfeer vinden wij zeer belangrijk.
Wil je lid worden van Moira, stuur dan een e-mail met je persoonlijke gegevens, inclusief geboortedatum, telefoonnummer naar bvmoiranijmegen@gmail.com.

Tijdens de competitie van half september tot half april hebben wij op woensdagavond onze clubavond. Sven Nabuurs geeft op veel woensdagavonden (gratis) biljartinstructie, met vrije inloop, ook een goed moment om kennis te maken met andere leden (begin meestal 19.30 uur tot ongeveer 23.00 uur). Op veel maandagochtenden geeft Harry Rullmann biljartles aan enkele spelers die nieuw zijn bij de club. Om zeker te zijn dat er iemand in de zaal is kun je beter een telefoontje plegen met een van onze bestuursleden.
Na afloop van de competitie kunnen alle leden, ook de recreantleden, meedoen met de onderlinge clubcompetitie. Met bijzondere spelvormen wordt er in een leuke sfeer gestreden om de titel Clubkampioen.

Recreatieve biljarters

Voor recreatieve biljarters is de contributie €75,- per seizoen. Voor ouderen die meespelen in een dag-competitie is het eveneens €75,- per seizoen.

KNBB competitie biljarters

Voor KNBB competitie biljarters is de contributie is €130,- per seizoen. Ons clubjaar loopt van mei t/m april.