Leden

Onze leden kunnen goed tegen winnen, minder tegen verliezen. Er wordt fanatiek gestreden om de overwinning, maar het vermogen om te relativeren is ook volop aanwezig, waardoor een gezonde dosis humor, ironie en zelfspot ons niet vreemd zijn.

Sport betekent voor ons prestatie, doch niet ten koste van alles. Ook het recreatieve element is belangrijk. Deze formule heeft steeds borg gestaan voor een hechte band onder de competitie biljarters en de recreatieve biljarters van de vereniging.

Het is jarenlang een mooie traditie dat we elkaar ontmoeten op de jaarlijkse Nieuwjaars bijeenkomst, waar we onder het genot van een hapje en drankje het nieuwe biljartjaar inluiden.

Kleding voor onze competitie biljarters

Sinds seizoen 2018/2019 hebben onze competitie biljarters een nieuw MOIRA Clubtenue: Royal Navy en daarop een Magneet button van onze club MOIRA. De prijs van een overhemd inclusief button bedraagt € 58,00.
Het is ook mogelijk het logo te laten borduren op het overhemd. Dit borduren wordt door de club gratis aangeboden, de enige restrictie is dat we minstens 5 overhemden tegelijk kunnen aanbieden.
Enkele teams hebben gekozen voor spelen in een bijpassend giletje.